Educator internet opleidingen home  
 
  Educator op Google+ Pages   Educator opleidingen op Twitter     Educator op Pinterest    


Contact Maatwerk
 
 
De training Social Media Marketing Succes in 2 dagen
Onze trainingen > Internetmarketing > Social Media Marketing Succes in 2 dagen
     
  Social Media Marketing Succes in 2 dagen
Duur: 2.0 dagen
van 9.30 tot 16.30
Educator Trainingsdata: / 22 en 23 juni 2017 te Amsterdam / 24 en 25 augustus 2017 te Utrecht / - / - / -
Prijs van deze training workshop of opleiding

599  euro
inclusief lunch, kladblok, pen & boek

 
training Social Media Marketing Succes in 2 dagen
 
Doelstellingen Social Media Marketing Succes in 2 dagen
training cijfers, middelen, definities kennen
training leren omgaan met social media
training de zin van onzin scheiden
training inzetten binnen een online marketingmix
 
Social Media Marketing Succes in 2 dagen
Samenvatting & Inhoud
Social Media Marketing is meer dan het puur aanwezig zijn op Twitter of Facebook. Het kan bij juist inzetten veel opbrengen binnen een online marketingmix en de klantrelaties. Respect en het leren begrijpen van het organische middel is vitaal voor het boeken van enig succes. Boeien & Binden is nog belangrijker binnen de culturen van de sociale media middelen
 
'Een praktijk gerichte cursus waar je wat aan hebt. Realistische voorbeelden!'

Maartje Vonhof,
Designer Reclamebureau

 
'Leuke , praktische training op niveau en tempo! De Spry was erg leuk!'

Kees van Driel,
Webmaster gsm portal

 
'Een nuttige maar vooral ook prettige cursus met meerwaarde voor mij en mijn klanten'

Deirdre van Dongen,
Freelance webdesigner

 
   
       
    Inhoud van de training Social Media Marketing Succes in 2 dagen  
  introductie docent en opening van de training  
    Deze training kent als inhoud: - Social Media fase 1.0, 2.0 en het gerichte 3.0 - trends, marktcijfers en kader Social Media Marketing - geen platte opsomming van Hyves, LinkedIn, FaceBook en Twitter maar een gerichte inzet van social media marketing - definities, middelen en kaders - de plaats van social marketing binnen de online marketingmix - het P.O.S.T. model van (organisatie) doelen - het S.O.C.I.A.L. voor de vereisten aan de organisatie - klanten voor - de links met zoekmachinemarketing, e-mailmarketing, contentstrategie en mobiele marketing - social content - social alert, reputation en engagement - Boeien & Binden en de contentstrategie - cases B2B en B2C - vragen van de cursisten De docent is auteur, internetondernemer, consultant, spreker en docent Patrick Petersen. Tevens oprichter van portal SocialMedia.nl en auteur van het Handboek ContentStrategie en Handboek Social(Adformatie uitgever).  
     
 
         

Terug naar trainingsoverzicht

 

             
  Aanpak Educator
Alles over Educator en didactiek

  Contact
Telefoon: +31(0)10 478 20 78

  Last minutes aanbiedingen
Bekijk hier onze last minutes
 
  Maatwerk
Offerte cursus-training
Aanvraag cursus-training
  Onze e-mail nieuwsbrief
Abonneer nu!
  Onze locaties
Amsterdam, Rotterdam, Utrecht
 
  Technische trainingen   Online marketing trainingen   Interaction-design & usability  
             
             

Untitled Document

             
Algemene voorwaarden
|
Disclaimer
|
  Alle prijzen zijn exclusief 21% BTW inclusief lesmateriaal
© Educator Opleidingen 2005-2016