De training Chatbots en Social Care: Succesvolle webcare door online PR
Onze trainingen > Internetmarketing > Chatbots en Social Care: Succesvolle webcare door online PR
     
  Chatbots en Social Care: Succesvolle webcare door online PR
Duur: 1.0 dagen
van 9.30 tot 16.30 uur
Educator Trainingsdata: / 7 december 2018 te Amsterdam / nieuwe data volgen, mail ons voor maatwerk / nieuwe data volgen, mail ons voor maatwerk / nieuwe data volgen, mail ons voor maatwerk / nieuwe data volgen, mail ons voor maatwerk
Prijs van deze training workshop of opleiding

399  euro
inclusief lunch, kladblok, pen & boek

 
training Chatbots en Social Care: Succesvolle webcare door online PR
 
Doelstellingen Chatbots en Social Care: Succesvolle webcare door online PR
training leren wat webcare is
training de tone-of-voice
training hoe omgaan met klachten en discussies
training voorbeelden van webcare
 
Chatbots en Social Care: Succesvolle webcare door online PR
Samenvatting & Inhoud
Klanten krijgen en behouden is een kwestie van service. Deze service wordt steeds vaker online gegeven waarbij het zogenoemde Webcare een vitale rol speelt. Het moet snel, goed en to-the-point. Welke rol spelen de chatbots? En WhatsApp for Business?
 
'Een praktijk gerichte cursus waar je wat aan hebt. Realistische voorbeelden!'

Maartje Vonhof,
Designer Reclamebureau

 
'Leuke , praktische training op niveau en tempo! De Spry was erg leuk!'

Kees van Driel,
Webmaster gsm portal

 
'Een nuttige maar vooral ook prettige cursus met meerwaarde voor mij en mijn klanten'

Deirdre van Dongen,
Freelance webdesigner

 
   
       
    Inhoud van de training Chatbots en Social Care: Succesvolle webcare door online PR  
  introductie docent en opening van de training  
    Deze training kent als inhoud:
  • wat is Webcare?
  • webcare, de organisatie en reputatiemanagement
  • invloeden van social media
  • chatbots, Facebook, Twitter en WhatsApp
  • be´nvloeders rondom merken
  • middelen voor Webcare en monitoren
  • persoonlijk en zakelijke reageren
  • reply to all en 1-op-1 behandeling
  • klachten en omgaan met discussies
  • het Webcare-team
  • webcare en social content en SEO
  • voorbeelden en cases van Webcare
  • een plan van aanpak en de opzet van een eigen bot
  • vragen van de cursist
  •  
         
     
             

    Terug naar trainingsoverzicht