De training Commercieel schrijven voor het web en zoekmachines
Onze trainingen > Internetmarketing > Commercieel schrijven voor het web en zoekmachines
     
  Commercieel schrijven voor het web en zoekmachines
Duur: 2.0 dagen
van 9.30 tot 16.30 uur
Educator Trainingsdata: / 6 en 7 december 2018 te Amsterdam / meer data volgen of mail ons voor maatwerk / meer data volgen of mail ons voor maatwerk / meer data volgen of mail ons voor maatwerk / meer data volgen of mail ons voor maatwerk
Prijs van deze training workshop of opleiding

549  euro
inclusief lunch, kladblok, pen & boek

 
training Commercieel schrijven voor het web en zoekmachines
 
Doelstellingen Commercieel schrijven voor het web en zoekmachines
training De rol van verkoopargumenten
training De betekenis van emoties
training De functie van productspecificaties
training De invloed van merkbeleving
 
Commercieel schrijven voor het web en zoekmachines
Samenvatting & Inhoud
Je leert onder andere welke taal je doelgroep spreekt, verkoopargumenten en emoties in het beslissingsproces. Tevens behandelen we merkbeleving, structureren van content van een website en het belang van leesvolgorde.
 
'Een praktijk gerichte cursus waar je wat aan hebt. Realistische voorbeelden!'

Maartje Vonhof,
Designer Reclamebureau

 
'Leuke , praktische training op niveau en tempo! De Spry was erg leuk!'

Kees van Driel,
Webmaster gsm portal

 
'Een nuttige maar vooral ook prettige cursus met meerwaarde voor mij en mijn klanten'

Deirdre van Dongen,
Freelance webdesigner

 
   
       
    Inhoud van de training Commercieel schrijven voor het web en zoekmachines  
  introductie docent en opening van de training  
    Tekst speelt in veel commerciŽle uitingen een centrale rol. Vaak moet het beeld de ontvanger in de juiste sfeer brengen, maar de tekst moet hem uiteindelijk overtuigen. Dat vraagt om een heel andere manier van schrijven. Voortdurend moet je proberen je te verplaatsen in je doelgroep, in de klant. Voortdurend zijn beweegredenen trachten te doorgronden. En bij het schrijven jezelf blijven afvragen: als ik een klant was, waarom zou ik dit dan willen lezen? Want niet het schrijven is je vak, maar zorgen dat je gelezen wordt. Dat ga je in deze training leren.  
     
 
         

Terug naar trainingsoverzicht