De training Effectieve e-mailmarketing
Onze trainingen > Internetmarketing > Effectieve e-mailmarketing
     
  Effectieve e-mailmarketing
Duur: 2.0 dagen
van 9.30 tot 16.30 uur
Educator Trainingsdata: / 20 en 21 december 2018 te Utrecht / nieuwe data volgen, mail ons voor maatwerk / nieuwe data volgen, mail ons voor maatwerk / nieuwe data volgen, mail ons voor maatwerk / nieuwe data volgen, mail ons voor maatwerk
Prijs van deze training workshop of opleiding

699  euro
inclusief lunch, kladblok, pen & boek

 
training Effectieve e-mailmarketing
 
Doelstellingen Effectieve e-mailmarketing
training Feiten en richtlijnen voor e-mailmarketing
training Verschillen B2B en B2C
training Verschillende vormen van e-mailmarketing
training Tips, wat wel , wat niet en richtlijnen opmaak uiting
 
Effectieve e-mailmarketing
Samenvatting & Inhoud
In deze twee-daagse praktische training effectieve E-mailmarketing leert u hoe u e-mail marketing een succesvol resultaat geeft. Kent u het 4R-model? Hoe verzend u een mailing en geen 'spam'? Welke e-mailvormen zijn er?
 
'Een praktijk gerichte cursus waar je wat aan hebt. Realistische voorbeelden!'

Maartje Vonhof,
Designer Reclamebureau

 
'Leuke , praktische training op niveau en tempo! De Spry was erg leuk!'

Kees van Driel,
Webmaster gsm portal

 
'Een nuttige maar vooral ook prettige cursus met meerwaarde voor mij en mijn klanten'

Deirdre van Dongen,
Freelance webdesigner

 
   
       
    Inhoud van de training Effectieve e-mailmarketing  
  introductie docent en opening van de training  
   
  • Feiten en de richtlijnen voor e-mailmarketing Trends en cijfers over ClickThrough, Open rates,bounce en conversie
  • Verschillen B2B en B2C en cijfers
  • Wat is de toegevoegde waarde van e-mail marketing binnen de online mix?
  • Doelen vormen en conversie genereren. De verschillende vormen van e-mailmarketing
  • buzz en actie-matige aanpak van e-mailmarketing
  • retentie
  • nieuwsbrief
  • commercieel
  • guerilla
  • De stappen van een e-mailmarketing campagne
  • Verzamelen van e-mailgegevens en profielen juridisch kader
  • EMMA en de Telecomwet
  • Tips en trucs voor beter e-mailings
  • Succesfactoren afzender, onderwerpregel, preview scan
  • Lezen VS Scannen
  • Hoe geeft u e-mail marketing een succesvol gestalte
  • Tips voor een juiste opbouw en vorm
  • Manieren van verzenden
  • In-huis of uitbesteding: de mogelijkheden
  • Succesfactoren verzending
  • Bovendien leert u van de ervaringen van andere bedrijven door praktijkcases en discussies met uw medecursisten. En minstens even belangrijk: u leert hoe u uw e-mail berichten onderscheidt zonder te spammen, zodat uw klanten ze werkelijk lezen!
  • Specifieke wensen van de cursist
  •  
         
     
             

    Terug naar trainingsoverzicht