|
Doelstellingen Masterclass conversie-optimalisatie in praktijk olv van consultant, lunch met boek |
|
Succesfactoren voor conversiemodellen |
|
De customer journey en optimalistie van touch points |
|
Usability en conversiemodellen |
|
Uw website of shop als case |
|
|
|
Samenvatting & Inhoud
Leren wat moderne conversiemodellen zijn, het in kaart brengen van de customer journey en vitale touchpoints en direct in deze mastersclass aan de slag met quick wins. Durft u te scoren met online? Inclusief boek, lunch en gericht advies.
Leer online overtuigend te zijn met de juiste optimalisatie en conversie.
|
|
|
|
|
'Een praktijk gerichte cursus waar je wat aan hebt. Realistische voorbeelden!'
Maartje Vonhof,
Designer Reclamebureau
|
|
|
|
|
|
|
|
'Leuke , praktische training op niveau en tempo! De Spry was erg leuk!'
Kees van Driel,
Webmaster GSM portal
|
|
|
|
|
|
|
|
'Een nuttige maar vooral ook prettige cursus met meerwaarde voor mij en mijn klanten'
Deirdre van Dongen,
Freelance contentmarketeer
|
|
|
|
|
|
|