De training Masterclass conversie-optimalisatie in praktijk olv van consultant, lunch met boek
Onze trainingen > Internetdesign > Masterclass conversie-optimalisatie in praktijk olv van consultant, lunch met boek
     
  Masterclass conversie-optimalisatie in praktijk olv van consultant, lunch met boek
Duur: 1.0 dagen
van 9.30 tot 16.30 uur
Educator Trainingsdata: / 6 september 2018 te Utrecht / 29 november 2018 te Amsterdam / nieuwe data volgen, mail ons voor maatwerk / nieuwe data volgen, mail ons voor maatwerk / nieuwe data volgen, mail ons voor maatwerk
Prijs van deze training workshop of opleiding

269  euro
inclusief lunch, kladblok, pen & boek

 
training Masterclass conversie-optimalisatie in praktijk olv van consultant, lunch met  boek
 
Doelstellingen Masterclass conversie-optimalisatie in praktijk olv van consultant, lunch met boek
training Succesfactoren voor conversiemodellen
training De customer journey en optimalistie van touch points
training Usability en conversiemodellen
training Uw website of shop als case
 
Masterclass conversie-optimalisatie in praktijk olv van consultant, lunch met  boek
Samenvatting & Inhoud
Leren wat moderne conversiemodellen zijn, het in kaart brengen van de customer journey en vitale touchpoints en direct in deze mastersclass aan de slag met quick wins. Durft u te scoren met online? Inclusief boek, lunch en gericht advies. Leer online overtuigend te zijn met de juiste optimalisatie en conversie.
 
'Een praktijk gerichte cursus waar je wat aan hebt. Realistische voorbeelden!'

Maartje Vonhof,
Designer Reclamebureau

 
'Leuke , praktische training op niveau en tempo! De Spry was erg leuk!'

Kees van Driel,
Webmaster gsm portal

 
'Een nuttige maar vooral ook prettige cursus met meerwaarde voor mij en mijn klanten'

Deirdre van Dongen,
Freelance webdesigner

 
   
       
    Inhoud van de training Masterclass conversie-optimalisatie in praktijk olv van consultant, lunch met boek  
  introductie docent en opening van de training  
   
  • Conversie, interaction design en usability
  • Conversiemodellen en de customer journey
  • Customer journey mapping
  • Conversieoptimalisatie
  • Conversiepad en verbetering/li>
  • Wat is online persuasion
  • Kleurgebruik en online componenten
  • Quick wins
  • Uw website of shop als case
  •  
         
     
             

    Terug naar trainingsoverzicht