De training Online Marketing 5.0 inclusief Handboek Online Marketing
Onze trainingen > Internetmarketing > Online Marketing 5.0 inclusief Handboek Online Marketing
     
  Online Marketing 5.0 inclusief Handboek Online Marketing
Duur: 2.0 dagen
van 9.30 tot 16.30 uur
Educator Trainingsdata: / 24 augustus 2018 te Amsterdam VOL / 24 oktober 2018 te Utrecht / meer data volgen of mail ons voor maatwerk / meer data volgen of mail ons voor maatwerk / meer data volgen of mail ons voor maatwerk
Prijs van deze training workshop of opleiding

599  euro
inclusief lunch, kladblok, pen & boek

 
training Online Marketing 5.0 inclusief Handboek Online Marketing
 
Doelstellingen Online Marketing 5.0 inclusief Handboek Online Marketing
training Kader strategische online marketing
training Verschillen en overeenkomsten met offline marketing
training Opbouw van een verkort plan van aanpak
training De onderdelen van een winnende Online Mix
 
Online Marketing 5.0 inclusief Handboek Online Marketing
Samenvatting & Inhoud
Online Marketing is niet meer weg te denken in zomaar een plan van aanpak van zomaar een managementdiscipline. De nieuwe 5.0 online instrumenten zoals contentmarketing, mobile marketing, mixed reality en sociale media verdienen een serieuze blik als ook een nieuwe manier van benaderen. Wat is het nut van een viral? Waarom e-mail marketing in de b2b-sector? Zijn de zoekmachines echt zo vitaal? Wat is het nut van RSS? Social Media? Hoofddocent van deze en de andere Online Marketing-trainingen is Patrick Petersen, auteur van het Handboek Online Marketing 6. NU INCLUSIEF GESIGNEERD BOEK!
 
'Een praktijk gerichte cursus waar je wat aan hebt. Realistische voorbeelden!'

Maartje Vonhof,
Designer Reclamebureau

 
'Leuke , praktische training op niveau en tempo! De Spry was erg leuk!'

Kees van Driel,
Webmaster gsm portal

 
'Een nuttige maar vooral ook prettige cursus met meerwaarde voor mij en mijn klanten'

Deirdre van Dongen,
Freelance webdesigner

 
   
       
    Inhoud van de training Online Marketing 5.0 inclusief Handboek Online Marketing  
  introductie docent en opening van de training  
   
  • Introductie van offline naar online marketing
  • Basisbegrippen online marketing en 5.0 modellen
  • Vertaling van offline naar online marketing
  • Conversie, usability en online doelen
  • Het kader Web 5.0
  • De online mix
  • Uitleg online instrumenten
  • Introductie zoekmachine-marketing, content marketing en social search
  • Introductie social media marketing, contentmarketing en channels
  • Introductie viral en engagementmarketing
  • Introductie microsites & portals
  • Introductie online advertising en online video
  • Introductie KPI en webstatistieken
  • Voordelen en delen van de online instrumenten
  • Online bureaus en online blogs
  • Conversieproces en introductie web-usability
  • Case voor de eigen afdeling/ divisie/ website
  • Op de laatste halve dag gaan we een plan van aanpak in elkaar zetten klassikaal onder begeleiding van de docent. U ontvangt bij deze training het Handboek Online Marketing 6 (de actuele versie), zie www.handboekonlinemarketing.nl van de docent en auteur Patrick Petersen. Hij is tevens eigenaar van bureau AtMost.nl.
     
         
     
             

    Terug naar trainingsoverzicht