De training Online Marketing gevorderd - workshop inclusief Handboek Online Marketing
Onze trainingen > Internetmarketing > Online Marketing gevorderd - workshop inclusief Handboek Online Marketing
     
  Online Marketing gevorderd - workshop inclusief Handboek Online Marketing
Duur: 1.0 dagen
van 9.30 tot 16.30 uur
Educator Trainingsdata: / meer data volgen of mail ons voor maatwerk / meer data volgen of mail ons voor maatwerk / meer data volgen of mail ons voor maatwerk / meer data volgen of mail ons voor maatwerk / meer data volgen of mail ons voor maatwerk
Prijs van deze training workshop of opleiding

499  euro
inclusief lunch, kladblok, pen & boek

 
training Online Marketing gevorderd - workshop inclusief Handboek Online Marketing
 
Doelstellingen Online Marketing gevorderd - workshop inclusief Handboek Online Marketing
training Uitleg online marketingplan en online modellen
training Opbouw online marketingplan
training De middelen in een online marketingplan
training Bijsturen online marketingplan
 
Online Marketing gevorderd - workshop inclusief Handboek Online Marketing
Samenvatting & Inhoud
Na de Online Marketing basis is Online Marketing gevorderd een logische en to-the-point vervolg.
  • Toepassing 4C-model
  • 4R-model van success
  • Leren wat een online marketingplan is
  • Opbouw online marketingplan
  • Analyse en bijsturen
  • De instrumenten van de online mix en succesfactoren
  • De auteur van het HOM, zie www.handboekonlinemarketing.nl , is n van de docenten die deze training-workshops verzorgt.
     
    'Een praktijk gerichte cursus waar je wat aan hebt. Realistische voorbeelden!'

    Maartje Vonhof,
    Designer Reclamebureau

     
    'Leuke , praktische training op niveau en tempo! De Spry was erg leuk!'

    Kees van Driel,
    Webmaster gsm portal

     
    'Een nuttige maar vooral ook prettige cursus met meerwaarde voor mij en mijn klanten'

    Deirdre van Dongen,
    Freelance webdesigner

     
       
           
        Inhoud van de training Online Marketing gevorderd - workshop inclusief Handboek Online Marketing  
      introductie docent en opening van de training  
       
  • Snelle herhaling basis Online Marketing
  • Doelen, doelstellingen en conversie
  • Van 16P's naar 4C's en meer modellen
  • Plan-van-aanpak
  • Invulling Online Mix
  • E-mailmarketing do's en don'ts
  • Zoekmachinemarketing do's en don'ts
  • Viral marketing do's en don'ts
  • Microsites & portals do's en don'ts
  • Gevorderde Modellen do's en don'ts
  • Online advertising do's en don'ts
  • Webstatistieken: aanbod en gebruik
  • Optimalisatie conversieproces en usability
  • Voorbeelden uit de praktijk
  • Case voor de eigen afdeling/ bedrijf
  • Deze training is inclusief Handboek Online Marketing van docent Patrick Petersen en volgt de Online Marketing basistraining op.
     
         
     
             

    Terug naar trainingsoverzicht