De training Web 5. 0 - Trends en Online Marketing Anno NU
Onze trainingen > Internetmarketing > Web 5. 0 - Trends en Online Marketing Anno NU
     
  Web 5. 0 - Trends en Online Marketing Anno NU
Duur: 1.0 dagen
van 9.30 tot 16.30 uur
Educator Trainingsdata: / meer data volgen of mail ons voor maatwerk / meer data volgen of mail ons voor maatwerk / meer data volgen of mail ons voor maatwerk / meer data volgen of mail ons voor maatwerk / meer data volgen of mail ons voor maatwerk
Prijs van deze training workshop of opleiding

399  euro
inclusief lunch, kladblok, pen & boek

 
training Web 5. 0 - Trends en Online Marketing Anno NU
 
Doelstellingen Web 5. 0 - Trends en Online Marketing Anno NU
training Leren wat online marketing is anno Web 5.0
training Trends, mogelijkheden en beperkingen
training Terminologie leren en de actuele online inzichten
training 4C-model en cases
 
Web 5. 0 - Trends en Online Marketing Anno NU
Samenvatting & Inhoud
U leert in deze workshop Web 5.0 wat online marketing doet op dit moment. Wat de trends zijn, de mogelijkheden en onmogelijkheden, terminologie, 4C-model en er worden diverse real-life cases behandeld. Een volle dag die eindigt met een praktische oefening.
 
'Een praktijk gerichte cursus waar je wat aan hebt. Realistische voorbeelden!'

Maartje Vonhof,
Designer Reclamebureau

 
'Leuke , praktische training op niveau en tempo! De Spry was erg leuk!'

Kees van Driel,
Webmaster gsm portal

 
'Een nuttige maar vooral ook prettige cursus met meerwaarde voor mij en mijn klanten'

Deirdre van Dongen,
Freelance webdesigner

 
   
       
    Inhoud van de training Web 5. 0 - Trends en Online Marketing Anno NU  
  introductie docent en opening van de training  
   
  • Introductie actuele Online Marketing trends
  • Helderheid over Web 5.0, social media en contentmarketing
  • De termen binnen de Online Marketing en Web 5.0
  • Trends en ontwikkeling
  • Onderdelen Online Mix
  • Introductie e-mailmarketing
  • Introductie zoekmachine-marketing
  • Introductie viral marketing
  • Introductie social media en social networking
  • Introductie microsites & portals
  • ICT en 4C-model
  • Experience model en online marketing
  • Case voor de eigen afdeling/ organisatie/ divisie/ website
  •  
         
     
             

    Terug naar trainingsoverzicht